söndag 24 juni 2012

Födelsedagsfirande

Idag var det dags för min och Marcus familj att fira min födelsedag. Jag bjöd på den överblivna potatissalladen från midsommar och vinmarinerad rostbiff, och självklart även jordgubbstårta. Det blev lite trångt i min lilla lägenhet när alla skulle sitta och äta men nu har iaf alla sett hur jag bor och det var ju på tiden.

Jag har fått så många fina presenter under den här helgen, både födelsedagspresenter och värdinnegåvor. Här kommer några av dem:


Fotvårdsbehandling från syrran och presentkort på Gina av Marcus föräldrar.


Fina blommor från Marcus föräldrar.


Ännu mer fina blommor från moster och kusiner.


Te från Marcus grabbar.


Linne från Andreas och Carolina.


Converse från pappa.


Iphone-tillbehör från mamma och Lasse.

Tack så jättemycket för all uppvaktning! Även denna 26:e födelsedag blev superbra.

Inga kommentarer: