onsdag 1 juni 2011

Bra dag

Det gick jättebra idag på seminariet. Min opponent hade egentligen bara småsaker att anmärka på. Sånt som jag kan fixa utan att lägga ner speciellt mycket tid och kraft. Min handledare hade inga direkta anmärkningar. Han är väldigt nöjd över mitt ämne och tycker att jag har upptäckt något som ingen annan tänkt på. Han sa till och med att han tyckte att det skulle kunna platsa i tidningen Skattenytt. :) Så jag är jätteglad ikväll och det känns så skönt måste jag säga. Nu känns det verkligen som att jag har min andra kandidatexamen inom räckhåll. Jag firar med ett glas vin och en sjuklig mängd godis.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är bäst!!!
Puss, puss
Mamma

Eric sa...

ja du är fan bäst, snyggt jobbat:)

lillis sa...

Faktiskt, du ar nog bast!!!! xx

Carina sa...

Ja håller med alla andra, du super skitbra, du kan känna dig mer än nöjd.kram