onsdag 18 maj 2011

Yogamatta

Idag efter mycket velande kom jag äntligen till skott och beställde en yogamatta. Det fanns mycket att välja på och det var inte helt lätt att veta vad man skulle titta efter. Jag blev iaf nöjd över att jag hittade en där det ingick en väska och ändå kostade den lika mycket som bara mattan hos många andra försäljare. Men de hade tydligen prisgaranti på Sporttema som jag beställde ifrån så det beror säkert på det. Nu hoppas jag bara att den hinner komma till på tisdag när jag har tänkt gå på Lizahs yogapass.

2 kommentarer:

Karin sa...

Oj oj oj, du har verkligen blivit biten om du köper en egen matta (som iofs känns lite fräschare än de som finns i träningssalarna). Kul! :)

Hanna sa...

Det finns inga riktiga yogamattor att låna utan då får man hålla till godo med små stretchmattor som dessutom är alldeles för tjocka. Hittills har jag haft tur och har fått låna ledarens extramatta, men jag vill inte snylta för mycket. :)