onsdag 18 maj 2011

Möbler

Om exakt två veckor har vi slutseminarium för uppsatsen. Sen har vi några dagar på att fixa till det sista innan den ska skickas in och jag och Marcus kan åka hem till Eskilstuna. Jag har precis insett hur mycket vi har att göra innan dess. Vi vill helst få ordning så mycket som möjligt i lägenheten och helst packa en hel del också innan vi åker hem för att slippa slösa flera helger under sommaren på att behöva åka upp hit och fixa sånt. Jag kom också på att mitt gamla soffbord och bokhylla står kvar i källaren. Känns ju onödigt att flytta med det en gång till när vi inte använder det. Det känns dumt att slänga dem för de ser fortfarande ganska bra ut. Tror ni att man kan få nåt för det om man lägger ut det på Blocket? Vet ni kanske någon som behöver/vill ha soffbord eller bokhylla?

Bilden på bokhyllan fick jag lov att leta upp på Google för min är nedmonterad för att ta mindre plats.

Inga kommentarer: