lördag 16 april 2011

Gårdagens bravader

Det blev en riktigt rolig kväll igår. Oväntad och annorlunda, men väldigt rolig. Vi kände nästan ingen på festen så det var jättekul att träffa en massa nytt folk. Tyvärr klagade grannarna över ljudvolymen så polisen dök upp framåt tvåtaget så då fick festen avslutas. Då drog jag, Camilla och Eve med oss några från festen och gick hem till Camilla för lite efterfest. Klockan hann bli halv fem innan jag satt i en taxi hem. Alltså en kväll som inte slutade som det var tänkt men som blev väldigt lyckad ändå. Eftersom jag inte plockade upp kameran en enda gång under kvällen kan jag tyvärr inte bjuda på några bilder. Men eftersom Bahar klagade på att jag inte lagt upp någon bild på henne från juldagen så bjuder jag på en sådan istället.

1 kommentar:

*B sa...

hahah äntligen dök en bild upp :)