lördag 16 april 2011

Dagen efter

Idag har jag varit lite småseg hela dagen, vilket iofs kanske inte är så konstigt om man går och lägger sig vid fem dagen innan. Men jag tog iaf en promenad till Grevgott på eftermiddagen och köpte en påse av världens godaste lösgodis. När jag kom hem kände jag mig helt slut för då hade dessutom träningsvärken från gårdagens skivstångspass börjat visa sig. Så jag fick lov att vila upp mig ett tag innan jag åkte till Josse och Kayla. Jag har verkligen haft abstinens efter den där lilla gullungen som jag är helt kär i. När Josse plockade undan lite busade Kayla och jag i sängen och hon skrattade så att hon kiknade. Den som inte smälter då måste ha ett hjärta av sten.

Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem från sin tjejträff. Jag är jättetrött och skulle kunna somna när som helst, men jag måste nog vänta in mamma. Hon kan numera ta sig upp för trappan, men hon vill helst inte göra det utan att någon går bakom. Så för att hålla mig vaken kollar jag på slutet av 27 dresses och följer Él Clásico på texttv.

Inga kommentarer: