måndag 6 december 2010

Helgen och tillägg på önskelistan

Helgen blev jättelyckad. Den började ju med hotellfrukost i lördags och som vanligt var det hur gott som helst. Sen blev det några timmar på stan innan vi åkte hem och drack lite glögg och kollade på skidskytte. Malin kom till stan vid halv fem så tyvärr hann jag inte äta middag med Floods utan jag och Malin gick och åt sushi istället. Sen spenderade vi kvällen hemma hos oss drickandes rödvin och Sofia kom också ner och gjorde oss sällskap. Vi har inte setts sen i juli, men det skulle man inte kunna tro. Det kändes som att Malin aldrig hade flyttat härifrån.

Nästan hela söndagen spenderades på stan när Malin gjorde some serious shopping. Hon var grymt effektiv och fick flera julklappar inhandlade. Jag var lite lugnare med kreditkortet, men en julklapp blev det iaf. Sen fick jag lite inspiration till julklappar till mig själv och det var ju ett tag sedan jag la upp någonting på önskelistan så här kommer några tillägg.


Helen knitted cardigan från Gina tricot, storlek S, 199 kr.


Väska, Nadja envelop, från Gina tricot, 149 kr.


Kuvertväska, Elika clutch, från Bianco, 160 kr.

Inga kommentarer: