fredag 29 oktober 2010

Morgondagen = Veckans höjdpunkt

Hela veckan har fokus legat på lördagen. Imorgon är det nämligen dags för den här terminens maratonspinning. Det fick bara bli träning måndag, tisdag och onsdag den här veckan för att jag ska orka alla de fyra timmarna. Ikväll laddar jag med en lugn kväll i soffan framför Idol. Blev faktiskt lite kär i Jay när han sjöng Backstreet Boys I want it that way. Det var ju lite oväntat.

Imorgon inträffar också en annan stor händelse. Jag ska äta godis för första gången på nio veckor. Under maratonspinningen brukar de duka upp frukt, dextrosol och godis som man får äta i pauserna för att få i sig snabb energi. På kvällen ska jag dessutom belöna mig själv med en stor lösgodispåse. Passande nog har ICA Väst sänkt priset på lösgodis den här veckan till 39,90/kg så det känns som att det verkligen är meningen att mitt godisstopp ska upphöra nu. :)

Inga kommentarer: