lördag 25 september 2010

I Tuna

Igår var jag morgonpigg och körde ett spinningpass klockan sju. Sen köpte Sara och jag med oss frukost och åkte till Josse och Kayla. Vi blev kvar där hela förmiddagen och myste. Sara hade fixat en speciell present till Kayla.


När det visade sig att ingen av oss hade planer för kvällen strålade vi även samma då för gemensamt fredagsmys. Så nu har jag fått väldigt mycket kvalitetstid med världens sötaste bebis och hennes underbara mamma så klart! :)

Så idag får jag nog hålla mig lite mer i bakgrunden och låta dem andra tjejerna hålla Kayla lite också. Även om jag vet att hon absolut tycker bäst om mig. ;) Camilla bjuder nämligen in alla tjejer till födelsedagsmiddag ikväll. Jimmy lagar maten och vi andra dricker vin - perfekt uppdelning tycker jag! :)

Inga kommentarer: