torsdag 2 september 2010

Aj, aj, aj

Idag har jag ont i hela kroppen. Förra terminen körde jag cirkelfys på måndagar, men nu jobbar jag som värd då så jag har fått byta dag och ledare. Därför körde jag med Walle igår och han är helt galen. Han skriker och peppar hela tiden så det är omöjligt att komma undan. Jag kom knappt ur sängen imorse, men efter morgonpromenaden var jag uppvärmd och kunde röra mig normalt igen. Så då var det lika bra att ta tag i det som behövde göras här hemma direkt. Jag är mest nöjd med att jag äntligen tvättade fönstrena. De var jätteskitiga och det är så skönt när man ser hur stor skillnad det blir.

Mina kurser skulle ha börjat i tisdags. Men den ena har fel på sidan så de har inte kunnat lägga upp några anvisningar eller schema och i den andra kursen har de bestämt sig för att inte lägga upp några anvisningar förrän gruppindelningen är gjord och den gör de på måndag. Så det är en väldigt lugn vecka. Jag tycker inte att det är någon idé att börja läsa någonting när jag inte vet vad vi ska börja med. Känns ju onödigt om jag börjar läsa en bok som vi egentligen inte ska använda förrän i december. Så den enda nytta jag har gjort den här veckan är att plocka undan här hemma annars så chillar jag mest. :)

Inga kommentarer: