lördag 20 mars 2010

Stockholm x2

Den här veckan lyckades jag träna fyra dagar i rad. Det är nog första gången den här terminen. Så i torsdags tyckte jag att jag var värd att dra på mig partyklackarna och skaka lite rumpa på Stocken. När jag har haft en bra träningsvecka åker både humöret och självförtroendet upp ett snäpp. Det är så skönt. Nu är tanken att jag ska fortsätta så här våren ut så att jag är redo för beach 2010. :)

Idag åker jag och Marcus till Stockholm. Han fick en övernattning av mig i födelsedagspresent och biljetter till R.E.A av mamma och pappa. Så vi ska ha en jättemysig helg!

2 kommentarer:

Cissi sa...

Vad mysigt med lite lyx ibland :)
Var R.E.A bra?

Trevlig helg!

Hanna sa...

R.E.A var jättebra! Vi skrattade gott. Självklart håller inte alla sketcher samma klass, men överlag var det riktigt roligt. Ola Forsmed var roligast tyckte jag.

Trevlig helg till dig också!