lördag 21 november 2009

Pluggfri helg

Nu när alla pratar om New moon var jag ju tvungen att se Twilight. Så igår hade jag och Marcus en mysig filmkväll med varsin påse godis. Det var Marcus som har tjatat på mig att se den, men han somnade efter halva ungefär. Det var nog mer min typ av film. Men jag förstår inte hysterin som har varit kring Edward. Jag ser det verkligen inte.

Idag bär det av till huvudstaden med mina Eskilstunatjejer. Jag, Anna, Karin och Camilla ska hälsa på Katarina tillsammans med hennes kompisar Malin och Roupak. Jag ser fram emot fest och mycket tjejsnack.

1 kommentar:

Karin sa...

Nej man kan ju verkligen inte vara som alla andra. Eller så kan jag inte göra mer åt kommentar delen i min blogg.. Fattar inte riktigt sidan och hittar inget mer om det heller. Men vad sjutton. Det funkar! :D