torsdag 8 oktober 2009

Mellis

Varje dag vid fyra äter jag mellanmål. (Eller mellis som jag fortfarande kallar det trots att jag inte är fem år längre.) Jag äter då hårt bröd, frukt och té och jag tycker om den här stunden på dagen. Då avslutar jag plugget och börjar ladda om inför träningen.

Jag dricker inte kaffe, men jag tycker desto mer om té. Det brukar bli två-tre koppar om dagen. Gärna av olika sorter. Nu har jag hittat en ny favorit bland Liptons tépåsar - Ceylon Gardens. Den smakar kanel och ger nästan en lite julig känsla.

3 kommentarer:

NORELIUS sa...

aaahh du är så sjukt strukturerad och organiserad hanna!!!!

Unknown sa...

Den är väldigt bra! Jag vet inte om den fortfarande är svår att få tag på, men när jag hade smakat den fick jag leta i varenda matbutik innan jag hittade den.

Annars kan jag varmt rekommendera Mareld (grönt te) från Kahls kaffehandel.

Kram

Unknown sa...

Det ska nog stå "Det" eftersom jag refererar till teet. "Den" refererar mer till smaken.

Okej, ingen bryr sig så nu går jag och lägger mig.