fredag 11 september 2009

Första inlägget på nya datorn

Jag älskar den! Jag som har bråkat med min gamla dator i två år tycker att det känns som att ta ett jättekliv i den tekniska världen. Det tog typ en halvtimme att installera skrivaren, musen, tangentbordet och ladda ner fyra program. Jämfört med tidigare då jag kunde sitta i flera timmar för att installera skrivaren känns det som natt och dag.

Idag åker Marcus och jag hem till Eskilstuna. Ikväll blir det kräftskiva hos hans föräldrar och imorgon ska vi på bröllop. Jag har inte varit på bröllop sen jag var typ nio och var näbb när min moster gifte sig. Så det ska bli jätteroligt.

Har nyss blivit påmind att texten här bredvid till höger inte direkt är aktuell. Vill bara berätta att jag är medveten om det och ändring kommer. ;)

Inga kommentarer: