tisdag 3 mars 2009

Tredje i tredje

Efter en blixtvisit i Eskilstuna från 18.10 igår till 9.52 idag är jag nu tillbaka. Var bara hemma för att ta mina allergisprutor. Brukar passa på att vara hemma några dagar i samband med det, men den här gången passade det inget bra eftersom vi måste komma igång med grupparbetena så det fick bli så här.

Nästan hela eftermiddagen har spenderats i tvättstugan. Brukar ju normalt tvätta tidigt på morgnarna när det finns hur många lediga maskiner som helst och det bara är att välja och vraka. Idag fick jag sitta där nere hela tiden och vänta tills maskiner blev lediga. Men jag hade ändå tur. Det kom tre personer precis efter mig som fick vänta betydligt längre än jag gjorde. Dessutom gav det mig en ursäkt att läsa under tiden. Just nu är det Liza Marklund - Livstid som gäller. Började igår på tåget hem och har nu läst halva boken. Vill inte lägga ifrån mig den.

Aja, mycket roligare än så här blir det inte. Tvättningen var det mest dramatiska som hänt idag så jag har faktiskt inget mer att säga.

Over and out.

Inga kommentarer: