torsdag 5 mars 2009

På skakiga ben

Klockan halv två idag tog vi helg. Då var vi färdiga med båda uppgifterna som vi ska presentera nästa vecka. Jag tycker att arbetet i gruppen har gått riktigt bra. Intensiva diskussioner har det blivit.

Skulle tränat step ikväll, men när jag kom dit visade sig att ledaren var sjuk så de hade ersatt passet med skivstång. Så nu är jag helt skakis i kroppen och det ska bli spännande att se om jag kan gå imorgon. Jag hoppas verkligen det annars blir det svårt att gå i högklackade pumps imorgon kväll. De andra har nämligen tenta imorgon så det vankas fest och eventuellt Värmlands igen. Det var riktigt kul i fredags så jag hoppas vi hamnar där. Jag tror att schlagerrummet kan vara min favorit. Påminner mycket om schlagergolvet på gamla Rolling.

Jag kommer att tänka på alla er fek B:are imorgon. Lycka till!!

1 kommentar:

Sofia Norberg sa...

härligt att du fick mersmak o inte lyssnade på dina kompisars nedvärderande kommentarer om värmlands! schlagerrummet äger!! =)