måndag 2 februari 2009

Bara en dag kvar

Imorgon är det dags. Då beger vi oss till Sälen. Men inte förrän en heldag i skolan är avklarad. Jag har spanskalektion mellan tre och sex så vi kommer att komma iväg ganska sent. Men vi gör allt för att få så mycket tid som möjligt i backarna. Ska bli så kul! Får se om jag ens kommer ihåg hur man gör. Det var ju tio år sen sist. Kommer nog att vara ganska ringrostig.

Det har varit jättefint väder här idag. Men tyvärr har jag inte haft tid att gå ut och njuta av det. Men jag tröstar mig med att idag är den sista dagen med hetsplugg på en vecka och jag kan vara ute hur mycket jag vill resten av veckan. Det är visserligen ganska kallt där uppe, men så länge solen skiner är jag nöjd. Nu är det tydligen nederbörd på väg in, men om alla hjälper till och håller tummarna kanske vi har tur och slipper det.

I övrigt tänker jag på syster idag. Har följt snökaoset i London och de som inte drabbas av inställda busser eller liknande verkar trivas med snön. Hoppas Sara tillhör den senare kategorien.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hey dude. Vad roligt att ni aker imorgon!! Forhoppningsvis har ni lika mycket sno som oss snart da. Idag har vi varit ute och byggt snogubbar sa det ar riktigt mysigt med lite sno faktiskt. Hela London ar kaotiskt dock. De ar ju inte vana vid sno sa de kan inte hantera det. Bussar och tunnelbana var avstangda sa de flesta jobbar och skolorna ar stangda. Sjukt va?? Ha sa kul nu. Puss lillis!