tisdag 28 oktober 2008

Uppsis igen

Har precis kommit hem från Eskilstuna. Fick skjuts ända fram till dörren tack vare att pappa skulle på en workshop här i stan. Skönt att slippa tåget.

Det har varit en fullspäckad helg. I fredags var jag hos Carina och fixade håret. Det behövdes verkligen. Sen spelade Guif bortamatch mot Tumba i Eskilstuna Sporthall. Bra för Guif och dåligt för Tumba eftersom jag tror att publikstödet bidrog stort till segern. Det var riktigt roligt att äntligen få se en match. Blir nog ingen mer nu förrän efter jul. Efter matchen var det tjejträff på schemat. Det blev en hel del prat och klockan blev mycket senare än jag tänkt mig.

I lördags fyllde mamma. Men jag fick faktiskt lite pluggande gjort innan gästerna kom. Det var en riktigt trevlig kväll.

Det var skönt att man tjänade en timme mellan lördagen och söndagen för jag och mamma gick upp ganska tidigt för att äta hotellfrukost. Sen hann jag med en knapp timme hos Marcus bror för lite gullande med bebis innan pappa och jag åkte till Lager 157 i Hälleforsnäs. Hittade ett par jeans och tre linnen. Dagen avslutades med middag hos Floods. Var riktigt trött sen så det fick bli tidigt i säng.

Igår var det bara plugg, plugg, plugg som gällde. Memorerade 45 instuderingsfrågor och började med en gammal tenta. Idag är det bara att fortsätta på det spåret. Fram till klockan tolv på torsdag när tenten är avklarad kommer det inte att bli roligare än så här.

Inga kommentarer: