torsdag 23 oktober 2008

Ertappad på bar gärning

Det börjar närma sig en viss period i månaden och med det kommer godissuget. Det slår aldrig fel. Det är precis likadant varje månad. Och idag var jag inte tillräckligt stark för att stå emot. Så jag smög ner till Ica och försökte snabbt plocka i lösgodis i en påse. Vilka hoppar då fram bakom ryggen? Jo, Sofia och Viktor. "Men Hanna, det är väl inte lördag idag." Som att jag inte redan hade tillräckligt dåligt samvete. Men jag tror inte att jag var den enda som hade lite cravings så de förstod. :)

5 kommentarer:

Sofia Norberg sa...

Haha Viktor och Sofia hade precis betalat o va på väg hem när jag kom till ICA...de berätta att de precis träffat dig. Sen när jag stod i kassan så kom Carro också! :p O jag o Sofia e också i den där perioden i månaden just nu...har vi umgåtts lite väl mycket kanske?

Sofia Norberg sa...

och förresten, om det känns bättre, så hamnade både jag och Carro också vid godishyllan :p

Anonym sa...

jag kan trösta er alla med att jag också åt godis igår...å är sugen nu igen
usch jag skulle behöva godisrehab...

Anonym sa...

haha jaaa det blev ju godis för oss också! och jag är väldigt sugen idag igen.. tror jag ska gå dit och kolla om det fortfarande är så billigt... miiihihihihi!

Anonym sa...

Skriv nått om helgen i Tuna dåååå! :)