måndag 29 september 2008

Det går bra nu

Duggan avklarades imorse. Facit lades ut direkt efter och om jag minns mina svar rätt så lyckades jag pricka in alla rätt. Vilket jag är mycket nöjd med, speciellt eftersom jag har haft ont i huvudet sedan igår kväll så att jag hade lite svårt att koncentrera mig. Därför har jag bara tagit det lugnt idag. Sju avsnitt av Sex and the city har jag tagit mig igenom. Men jag har iaf städat badrummet, så lite nytta har jag gjort iaf. Är lite irriterad över att det inte blev någon träning idag, men det var ingen idé.

Nu ska jag koka ägg och följa matchrapporteringen av Guif-Sävehof.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis Hanna! Du är så duktig.
Kommer precis hem efter GUIF-matchen. Den var bra trots förlust. Är väl inte mot ett sånt här lag som de ska ta givna poäng. Jag gissar också att om det hade varit nödvändigt så hade Sävehof trampat i en växel till. Kul i alla fall att se att alla tar för sig.
Puss Mamma