fredag 13 juni 2008

Fotbollsfeber

Dagarna ser ganska lika ut när man är ledig. Morgonpromenad, frukost, träning, mat och sen fotboll hela kvällarna. I onsdags träffade jag Anna en stund medan hon var barnvakt åt Ebba. Söt unge det där! På kvällen lagade jag och Sara mat åt mamma och kollade på fotbollen tillsammans.

Igår fick jag äntligen lite ordning i lägenheten. Har sett för jävligt ut här sen jag kom hem med grejer som har legat överallt. Det krävdes en hel del pusslande för att få plats med både mina och Marcus saker i de begränsade förvaringsutrymmena. Jag är fortfarande inte riktigt nöjd, men det ser iaf mycket bättre ut.

Idag fick jag med mig syrran på en roadtrip till Uppsala. Jag glömde en hel del kläder som hängde i garderoben förra veckan. Bland annat min svarta tunna tröja som jag använder jämt. Irritationen har varit stor över att jag lyckades glömma det, men nu när alla kläder hänger i garderoben är jag lugn igen.

Snart väntar två riktigt bra matcher. Ligger nu några poäng efter Marcus i drömelvan så nu gäller det att mina spelare sköter sig! Det vore så sjukt skönt att vinna över honom!

Inga kommentarer: