måndag 16 juni 2008

Avsked och shopping

Ikväll åkte syrran tillbaka till London. Eftersom att hon skulle flyga från Västerås passade vi på att hälsa på mormor när vi skjutsade henne. Mycket trevligt. Mindre roligt att säga hej då till Sara. Känns som att hon har varit här jättekort tid. Men förhoppningsvis kan jag åka och hälsa på i slutet av sommaren iaf.

Idag har jag även hunnit med lite shopping med Anna. Blev ett linne och ett par shorts på Tuna Park. Sen åkte jag ner på stan för att träna och hann in på Wedins innan. Kom ut med ett par nya skor - ett par exakt likadana ballerinor som de jag köpte förra året. Kanske inte jättekul att köpa likadana, men jag älskar verkligen dem och de har blivit så slitna. Men det värsta är att nu när jag satte mig framför datorn hade jag fått mail från Wedins kundklubb med en kupong i som ger 50 % rabatt på valfri vara idag och imorgon. Så imorgon är det jag som traskar ner och lämnar tillbaka skorna och köper dem igen med kupongen.

Ska även gå ner på jobbet och prata med chefen imorgon. Är ju inte länge kvar nu innan jag börjar jobba. Kan vara dags att diskutera lön. Så önska mig lycka till!

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS på födelsedagen, lilla vän!
Nu är du ett år äldre än mig (IGEN..)
Hoppas du får en fin dag!
Kram