tisdag 8 april 2008

Vilken bra dag!

Dagen började med en promenad klockan åtta i morse. Riktigt nöjd med mig själv att jag pallrade mig ut trots att vädret inte var så inbjudande. Jag brukar inte ha sådan disciplin. Jag har ju ingen som drar mig upp ur sängen om jag somnar om som vissa andra (läs: Malin). :)

Tre kapitel om organisering och organisation har lästs. Inte det mest intressanta måste jag säga. Kan läsa högst femton sidor i taget innan ögonen faller ihop och jag måste upp och hoppa på mig för att inte somna.

Hittills har dagens höjdpunkt definitivt varit när jag öppnade mina deklarationspapper och såg att jag får tillbaka 7346 kronor i juni. Riktigt skönt! Kanske ska börja göra som farmor och betala in skatt även fast jag inte måste bara för att få tillbaka dem året efter. Känns ju så bra när pengarna dimper ner. Då har man ju glömt bort att det faktiskt är en själv som betalat in dem och det känns som en present istället.

Nu måste jag byta om innan jag ska iväg till skolan. Det duger ju inte med träningsoverall på Ekonomikum. Då tror de väl att ett ufo har anlett. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till pengarna. Nu behöver jag inte bekymra mig. Vet ju vem jag kan gå till och låna om det kniper. Puss från Mamma