måndag 7 april 2008

Eskilstuna-helg

Fredagens hemmafest hos Camilla blev istället utgång på Nybron med nygammalt sällskap. Mycket trevligt. Min favoritbartender gjorde en helt underbar mjölkdrink med chokladbitar i. Dum som jag var frågade jag inte vad den hette. Men det var nog tur det. Fler sådana ryms inte i budgeten.

Lördagen blev betydligt lugnare. Men man kan inte klaga på dramatiken iaf. Tur att Peppe och Marcus (eller ska jag säga Klöver Flood) kom förbi efter krogen så att vi fick skratta ordentligt.

Efter att ha kommit i säng vid fem två dagar i rad var jag lite trött igår. Men rådde Hammarby-Guif bot på. Inte en chans att man kunde tänka på att man var trött under den matchen. I första halvlek var vi glada att vi inte åkte upp och tittade, men i andra grämde vi oss istället. Vilken match! Den hade allt. Jag hade nog maxpuls under hela andra halvlek. Nervositeten var grym! Tråkigt att det inte gick hela vägen. Men de har ju gjort det så otroligt mycket bättre än nån trodde innan säsongen. Ser redan fram emot nästa säsong.

Så idag var man tillbaka i verkligheten igen då. Plugg och träning. Det är vad den här veckan kommer att bestå av. Och en pubkväll så klart. :)

1 kommentar:

Evelina sa...

Klöver Flood heter han efter i lördagsnatt! Hahaha, snurr peppe! :)