måndag 24 mars 2008

Vilken påsk!

Det går inte att beskriva festen i lördags. Hela gänget var samlat. Vi som brukade träffas varje helg för några år sen, men som nu blir tre, fyra gånger om året. Vi har fortfarande lika kul ihop, om inte ännu roligare. Det känns som att tiden har stannat när vi träffas igen. Dessa tillfällen kan man leva på lääänge.

När klockan går tre gånger fortfarande än man tror så är det ett tecken på en lyckad fest. Liksaså jukeboxmusik, spritfylld melon och snabbmakaroner och äggröra klockan fem på morgonen. Bra ingredienser är även ett par som försvinner ifrån övriga festdeltagare misstänksamt länge, en person som somnar flera timmar innan alla andra och småtjafs om musikvalet. :)

Nu ser vi fram emot sommaren när vi får vara tillsammans igen. (Iaf de flesta av oss.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

"Vi låter det vara tänt över köksbänken så att man ser när man står och häller upp åt sig själv" HAHA! Påskens roligaste.. :)

Anonym sa...

Jag vill även att du uppmärksammar bilden längst ned mitt senaste inlägg lite extra.. :) FYLLO!

Anonym sa...

Hej älskling! Känner mig så glad efter festen, kommer finns med mig länge.. SÅ JÄVLA KUL! Men du, jag tänkte ringa dig nån dag i veckan, har ju inte hunnit skvallra med dig om allt som hände än :) Pussar!