fredag 21 mars 2008

Snurrigt värre

Igår var jag på "vuxen-fest". Mamma var sjuk så jag fick följa med till Oscarssons istället för henne. Jag sänkte väl medelåldern med tjugo år eller nåt. :) Men det var jättetrevligt. Det jag förundrades över var att samtalsämnena var nästan exakt dem samma som på våra fester. Just när det gäller relationer mellan människor har våra föräldrar samma problem som vi har. Antingen har vi blivit äldre än vi vill erkänna eller så är "de vuxna" inte så vuxna som vi tror.

Kom inte upp ur sängen förrän kvart i två idag. Hade försökt gå upp flera gånger tidigare, men efter bara någon minut blev jag så yr i huvudet att jag trodde att jag skulle svimma och spy samtidigt. Blev inte människa förrän vid fyra så de första pluggtimmarna blev inte så värst effektiva. Men på något sätt hann jag iaf med allt jag skulle göra idag så jag är nöjd ändå.

Nu är det Let´s dance och påskägg som gäller.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaaaaa, Tobias (och Tina) i final.
Kram från Mamma