söndag 30 mars 2008

Vilken dag!

Idag har det varit vår. Såå skönt. Gick en sväng på stan med Malin och för första gången på väldigt länge inhandlade jag ett klädesplagg. Visserligen inte i någon snygg vårfärg, men det kommer nog bli ett av mina favoritplagg i vår iaf. Svart är ju helt enkelt bäst.

Resten av dagen har faktiskt spenderats pluggandes. Jag är så imponerad av mig själv med tanke på att kursen inte startar förrän imorgon. Men med den veckan jag har framför mig så behövde jag ligga lite före.

På tisdag kväll åker jag hem till Eskilstuna för att kunna ta mina allergisprutor på onsdag. Torsdag morgon går tåget tillbaka till Uppsala. Jag kommer att delta i ett seminarium innan jag vänder hem igen. Måste ju heja på Guif live denna gång. Med alla dessa tågresor på en vecka gäller det att SJ sköter sig annars kan det bli riktigt jobbigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Biljetterna till matchen klara! Kram från Mamma