fredag 28 mars 2008

En sjuklings bekännelser

Dagen har spenderats i sängen. Sittandes, liggandes, ätandes, zappandes. Orkade inte laga mat, men jag orkade gå till pizzerian och köpa kebab med ris. Konstigt det där. Känner mig iaf mycket piggare nu mot hur jag kände mig imorse så det var nog bra att jag tog det lugnt idag.

Men jag tycker ändå lite synd om mig själv som bara ligger här. Blev ingen tentafest igår och idag så festas det i E-tuna utan mig. Men det kanske är de andra jag ska tycka synd om egentligen. Jag menar, hur kul kan det vara att festa utan mig liksom.

4 kommentarer:

Charlotte sa...

Puh! Ja, jag måste sitta i soffan ett tag för att lugna ner mig.

Busskortet köper jag på Vaksalagatan 5 (precis vid Stora Torget, åt Vaksalahållet). Man får 20 resor för 750 kr (de har höjt med 100 kr i år) och kortet gäller tills resorna är uppåkna. Blir ju ett snitt på 37,5 kr per biljett. Jag brukar ju åka bil med mamma hem från Västerås eftersom hon jobbar där, men idag tog jag tåget och det kostar 61 kr. Blir ju ungefär samma som du betalar för tåget om du bokar några veckor i förväg, men du slipper ju i alla fall gå till stationen. Bussen kan du gå på i Flogsta, det är linje 804 som gäller.

Ha en mysig kväll och krya på dig! Kram

Evelina sa...

Inte alls lika kul utan hon som häller upp åt sig själv! Ha ha ha.
Fest på fredag och då tar du med vinflaskan och plaserar den på ett bra ställe så att du ser när du åter igen häller upp åt dig själv! :)

Evelina sa...

Ja, visst är det kul! :) Känns riktigt bra! Nu kan jag med gott samvete anställa Nicklas! :) Jag måste prata med Nicklas om när han kan åka ner. kanske blir det så att jag åker ner någon vecka innan honom. Runt den 20-15e april. Inte alls lång tid kvar nu! Så vi måste ses!!!

Anonym sa...

Lite självförtoende. I like it!! :D