fredag 8 februari 2008

Nu laddar vi!!

Dagen började katastrofalt. Först slog jag i tån i tröskeln så hårt att jag trodde jag skulle svimma av. Sedan ramlade jag med cykeln på väg till tentan. Så nu har jag ett uppskrapat knä samt ett uppsvullet och blåslaget lår som bevis på denna traumatiska händelse.

Men efter tentan har dagen tagit en ny vändning. Solen skiner och det är nästan att man får lite vårkänslor. Ett träningspass på gymmet har hunnits med och det var riktigt skönt. Nu laddar jag inför kvällen. In i dimman..

(Som ni kanske märker nämner jag inte hur det gick på tentan. Vill varken säga bu eller bä förrän resultatet anslås om drygt två veckor.)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hanna, Hanna, Hur vad ar det med dig och cyklar egentligen? :P Ha det sa kul ikvall! Vet du om du kommer vara hemma forsta helgen i mars an? Skulle vara roligt :)Saknar ju dig! Puss

Anonym sa...

Okej, inte hur vad, utan bara VAD ar det med dig och cyklar :)

Anonym sa...

Haha du menade verkligen vad du sa med "in i dimman..." När kommer ett blogginlägg om fin fredag? Ska allt förhöra dig imorn! Kram =)