torsdag 7 februari 2008

Dilemma

Idag har jag suttit i skolan från kvart i nio till kvart i sju och bara matat in information. Även fast det här är ett ganska intressant ämne så blir det sjukt ointressant när man repeterar det tusen gånger och har pressen på sig att man måste komma ihåg precis allt man läser. Och nu försöker jag bestämma mig för om det bästa är att vila hjärnan tills imorgon eller att köra en stund till. Det lutar åt att det blir en repetition till.

Jag vill bara att tentan ska vara över. Längtar till klockan sex imorgon när tentafesten börjar och man kan släppa pluggandet för några timmar iaf. Bilderna nedan visar hur kul vi hade förra tentafesten och om jag får bestämma så blir det minst lika lyckat imorgon. (den här gången kanske vi faktiskt kommer in på krogen.)

1 kommentar:

Anonym sa...

Håller tummarna att du ska känna dig nöjd efter avslutad tenta!
Kram från Mamma