torsdag 10 januari 2008

Fullt upp

Ber om ursäkt för den dåliga uppdateringsfrekvensen. Jag skulle kunna skylla på statistiken helt och hållet. Visst spenderas mycket tid med den där jävla boken, men det händer annat också. Blir erbjuden saker som jag bara inte kan tacka nej till. I tisdags ville pappa ha sällskap på Arn - Tempelriddaren och som den goda dotter man är följde jag så klart med. (det hade absolut ingenting att göra med det faktum att jag också ville se den.) Igår var det planksteksmiddag i Slagsta med familjen för att fira pappas födelsedag. Han fyller inte förrän på måndag, men då är varken jag eller Sara kvar i stan. Och ikväll väntar filmkväll med Camilla och Eve.

När man väl är hemma vill man passa på att umgås med nära och kära. Och då får pluggandet anpassas och planeras efter det. Så nu - tillbaka till böckerna tills nästa vända ner i tvättstugan.

Ps. Eventuellt dyker det upp en bild på nya frisyren snart..

Inga kommentarer: