måndag 3 december 2007

Julönskningar

Tänkte att jag skulle följa syrrans exempel och lägga upp min önskelista inför jul här (ifall tomten känner för att titta in).

  1. DVD (eftersom jag är en av de få i världen som inte har en)
  2. ME-Rengöringskräm och Kamomillkräm
  3. Sängkläder (eftersom alla mina är urtvättade och slitna)
  4. Dennis Lehanes senaste (Ingenting är heligt tror jag att den heter)
  5. Nytt smink (har insett att jag har väldigt tråkigt smink, så några nya ögonskuggor i roliga färger vore inte helt fel. Presentkort från Makeup store kanske?)
  6. Kalender för 2008 (tycker om den jag har nu så en liknande vore bra)
  7. Necessär (då min nuvarande har hängt med alldeles för länge och blivit ganska äcklig)
  8. Strumpor (vanliga och knästrumpor)
  9. Mascara (använder Max Factor 2000 kalories och den tycker jag om - vanlig borste, ej böjd)
  10. USB-hub har jag fått lära mig att det heter (eftersom jag bara har ett usb-uttag som fungerar, men två saker som behöver in där)
  11. Svart bläckpatron (mycket utskrifter blir det och två patroner har redan tagit slut. Skrivare: HP Deskjet 2100 series)

Oj, vad många saker det blev. Och nej, jag förväntar mig inte att få allt. Men jag tycker om att inte veta vad som gömmer sig i paketen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Fan vilka roliga presenter!! En blackpatron och ett par strumpor kommer lastat!