måndag 26 november 2007

Världens bästa pojkvän

Trots att han hade all anledning till det sa han inte ett enda argt ord i fredags. Istället försökte han med alla medel lugna ner ett hysteriskt jag. Jag hade nog inte varit så snäll om jag ska vara ärlig. Har fått höra från flera personer att det var tur att det inte var Marcus som glömde passet. Och det stämmer nog. Men nästa gång han glömmer något eller gör något liknande ska jag försöka komma ihåg detta och vara en lika bra flickvän som han är pojkvän. Och eftersom jag skriver det här finns det ju bevis på det. ;)

Nu dröjer det en vecka innan jag får träffa honom nästa gång. Känns alltid lika jobbigt att säga hej då. Det blir väldigt tomt på en gång. Men de senaste veckorna har ju gått fort så jag hoppas att den kommande också gör det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det �r tur att Marcus �r s� lugn. Kan f�rst� att han hade fullt sj� att f� lilla du lugn. Hoppas att Marcus ocks� tyckte att det var en bra helg. Nu l�ngtar jag att f� �ka!/Kram Mamma