måndag 26 november 2007

Hemma igen

Efter en alldeles för kort, men väldigt rolig, helg i London är jag nu hemma igen. En hel del shopping blev det men framförallt kvalitetstid med Sara. Det var väldigt kul att se med egna ögon det hon berättar om.

Pga incidenten i fredags blev dagen längre än tänkt. När vi kom i säng hade jag varit vaken i 21 timmar. Eftersom vi ville hinna med så mycket som möjligt blev det inte riktigt tillräckligt med sömn någon av nätterna. I morse åkte vi från hotellet klockan fem. Så idag när jag kom hem till mitt lilla rum var jag helt slut. Somnade nästan direkt i sängen och vaknade 2,5 timme senare. Men inte blev jag piggare av det. Första målet mat åt jag klockan sju efter att jag efter mycket om och men äntligen tagit mig till affären.

Inget pluggande idag alltså. Och just nu känner jag ingen som helst motivation för att gå på två föreläsningar imorgon. Men efter en god natts sömn har det förmodligen ändrats.

Inga kommentarer: