söndag 30 augusti 2015

Kräftskiva och klättring

I fredags hade vi kräftskiva med Floodarna ute på landet. God mat och dryck och trevligt sällskap. 


Vattenpipan åkte fram senare på kvällen och då visade Marcus det vanliga partytricket. Jag tror nästan att Julia tyckte det var roligast av alla som sprang och jagade bubblor över hela trädgården. 


Igår utnyttjade vi en av våra bröllopspresenter. Det var Masja och Anders som hade gett oss en klätterkurs och sen bjöd de på middag på kvällen. Sara och Wictor kom hem från Uppsala och var också med. 

Vi var hos klätterklubben i tre timmar och det var hur kul som helst. Jag hade ställt in mig på att det skulle vara jobbigt men det var mycket jobbigare än jag kunde föreställa mig. Och dessutom var det ganska läskigt. Väggen var 15 meter hög och både Marcus och Wictor lyckades ta sig ända upp. Jag och Sara kom ungefär 12 meter upp och det var otroligt högt. Det var väldigt läskigt att titta neråt när man firades ned. Men alla fick blodad tand och vill jättegärna klättra igen. 





Inga kommentarer: