tisdag 3 februari 2015

The dress

I november var jag uppe i Uppsala och provade bröllopsklänningar. Då hittade jag en som jag fastnade lite extra för och ju mer jag tänkte på den desto säkrare blev jag på att det var den jag ville ha. Så i fredags åkte jag upp för att prova den igen för att se om den verkligen var så bra som jag kom ihåg den. Den var om möjligt ännu bättre så det var inte alls svårt att bestämma sig för att slå till. När jag provade den i november var den lite för liten över rumpan men nu var den nästan lite för stor istället så det kändes jättebra. 

Det känns väldigt skönt att ha det avklarat. Klänningen har varit en av de största grejerna för mig så det känns som vi kom en bra bit på vägen bara genom att jag köpte den. 

Som ni förstår kommer jag inte lägga upp någon bild här utan klänningen får förbli hemlig. Jag bjuder istället på en av de inspirationsbilder jag har inför bröllopet. 


Inga kommentarer: