fredag 13 februari 2015

Alla hjärtans-mys

Imorgon ska vi fira Masja och Joels födelsedagar så då blir det inget särskilt alla hjärtans-firande så därför tog vi det ikväll istället. Vi började med bio där vi såg Filip och Fredrik - trevligt folk. Den var precis så bra som jag hade förväntat mig. Jag både skrattade och grät. En riktig feelgood-film som jag tycker att alla ska se. 


Sen gick vi vidare till Biff för att äta middag. Det var faktiskt första gången vi var där men vi hade båda hört mycket bra om det. Just nu hade de erbjudande på en trerätters meny för nästan halva priset som vi slog till på. Till förrätt var det hummersoppa med kräftstjärtar. Till varmrätt tog jag fisken som var halstrad röding och Marcus tog köttet som var flankstek. Efterrätten var vaniljglass med hallon. Vi var båda otroligt nöjda med maten och framförallt sjukt mätta. 



Inga kommentarer: