torsdag 13 februari 2014

Trevligt umgänge, plugg och OS

Nu var det ett tag sen jag var inne här igen. Vad har hänt sen senast då? I lördags hade jag bjudit in två av mina kollegor på vinkväll hos mig. Maja tog med sig sin kusin och Holia tog med sig sin syster. Sen gjorde Anna och Camilla oss sällskap också. Det var verkligen en jättetrevlig kväll. Det är kul att träffa lite nytt folk ibland. Vid midnatt tog vi oss ner på stan och jag och Camilla mötte upp Marcus och grabbarna på Grappa.


I övrigt handlar ju mycket om OS just nu. Försöker se så mycket jag bara kan. Jag läser en utbildning på jobbet just nu så jag sitter en hel del hemma och pluggar. Det är väldigt passande just nu då jag lättare kan styra över min egen tid, till exempel ta långlunch i samband med längdsprinten. :) Det är ju ganska hektiskt om man ska hinna med att se så mycket som möjligt. Jag har självklart fixat Viaplay så att jag kan kolla både på datorn och i mobilen. Så nu kan jag titta på flera saker samtidigt.

Inga kommentarer: