tisdag 7 januari 2014

Paradise

Marcus och jag har blivit helt fast i Paradise Hotel. Jag skäms nästan men när man väl har börjat titta går det inte att sluta. Jag blir fascinerad och irriterad om vartannat men man kan inte säga annat än att det är underhållande. Det är drama på hög nivå. Egentligen går det för sent för mig, det är inte slut förrän klockan elva så jag somnar ofta inte förrän närmare halv tolv. Det går dessutom tre kvällar i rad så den minskade sömnen får effekt men trots det kan jag inte låta bli. Nu är det bara en halvtimme kvar tills nästa avsnitt så jag måste packa träningsväskan och göra mig iordning så att jag kommer i säng så tidigt som möjligt.

1 kommentar:

Anonym sa...

C och jag sitter i samma båt, och tänk då, vi kommer inte i säng förrän HALV ETT :/ behöver jag säga att vi försov oss i onsdags, tredje dagen gilt. Det är inte läge att erkänna varför på jobbet sen ;) detta är en av huvudargumenten till att vi borde ha svensk tidzon på Åland! ;) Och nu när revenge har börjat gå i dubbla avsnitt på torsdagar 22-00, så är det nästan så att man får börja lägga om sin arbetstid för att hinna med sömn och allt tvtittande, har ju ändå flextid... Men känner att det är att gå för långt, för som någon sa "att se på paradiset hotel är som att se ett dött djur, man vill inte se, men ändå kan man inte låta bli att stanna och titta". Denna vecka var spännande! Men vad de är patetiska, det är fascinerande att vi och de tillhör samma människosläkte! Ha det! Kramar från holmen som ligger i fel tid