fredag 20 december 2013

Ledig

Nu väntar tolv lediga dagar. Så jäkla skönt. Ska bara bli av med den här förkylningen jag dragit på mig. Känns som om jag har snor i hela hjärnan. Men jag får väl vara glad så länge jag inte får feber. Har varit hemma och tagit det lugnt nu två kvällar i rad trots att jag egentligen hade andra planer så jag hoppas att det gör sitt till. 

Ikväll har jag inte ansträngt mig mer än att slå in julklappar. Det börjar tas sig nu. De flesta julklapparna är klara men det är några stycken kvar. Skönt att man har hela helgen och måndag på sig. Då borde det iaf inte behöva bli någon stress. Men så säger jag nu, vi får väl se hur det låter på måndag. 


2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul o Gott Nytt År önskar jag dig o Marcus...Kramar Anki (Telia)

Hanna sa...

God jul önskar jag dig också Anki. Hoppas att du får en bra julhelg! Kram Hanna