torsdag 27 juni 2013

Midsommar 2013

Jag vet inte riktigt vad som är fel men jag lyckas inte föra över bilder från mobilen till datorn. Så nu har jag snott några bilder av Peppe för midsommarafton måste ju dokumenteras.
 
Som vanligt började vi dagen med champagnefrukost. Det är en mycket trevligt tradition som vi har om jag får säga det själv. Det här var första året på länge som vi alla tjejer inte skulle fira midsommar ihop så därför var det extra kul att vi iaf kunde inleda dagen tillsammans.
 
Marcus och jag cyklade sedan till Mesta där Hagge och Emilia hade inflyttningsfest. Vi började med lunch och alla hade bidragit med något. Jag tror aldrig jag sett så mycket mat i hela mitt liv och allting var supergott. Sen blev det så klart femkamp som mitt lag faktiskt förlorade. Jag förstår inte riktigt vad som hände där. Resten av kvällen åt och drack vi gott och rökte en jäkla massa vattenpipa. Lite dramatik fick vi också när två personer som fått i sig lite för mycket skämde ut sig lite grann. Men bortsett från det var det en mycket lyckad kväll.


 





Inga kommentarer: