torsdag 2 maj 2013

Valborg 2013

Nu har jag precis återhämtat mig från årets valborgsfirande. Och som vanligt var det två grymma dagar. Peppe och jag tog tåget upp i måndags eftermiddag och sen åkte vi på förfest hemma hos Sara och Wiktor innan vi körde järnet på BJ. Det var en riktigt rolig kväll. I tisdags blev det som vanligt häng i Ekoparken och vi bjöds på allt möjligt väder; mulet, sol, regn och hagel. Men det gjorde inget för det var superhärligt ändå. Resten av dagen/kvällen bestod av vin, pizza, vattenpipa, gin-shottar, snurra flaskan, korridorsfest och mycket mer. Jag träffade en hel del nytt folk och har skaffat mig några nya vänner. Även min sjätte Valborg i Uppsala blev med andra ord väldigt lyckad!

Färdkost på tåget.
 
Fest hos Sara och Wiktor.

På BJ:s dansgolv.

Häng i parken.

Inga kommentarer: