söndag 5 maj 2013

Pizza och shopping

Det här med att kompensera valborgskosten höll inte allt för länge. Idag bjöd nämligen pappa på middag och då blev det American Pizza. Men jag kan inte klaga för supergott var det. Jag var iaf ute och sprang på förmiddagen och tog en promenad på kvällen så alltför illa är det nog inte.
 
Jag hann även med en sväng på stan och köpte lite nödvändigheter inför våren. När jag rensade garderoben förra veckan slängde jag mina ballerinaskor som jag hade förra sommaren så jag gick helt enkelt ner och köpte ett par exakt likadana idag. Köpte även såna här sulor som ska suga upp fukt så att skorna ska hålla sig fräscha längre. Hoppas att det funkar. Jag köpte även nya solglasögon då det visade sig att mina var trasiga när de togs fram på Valborg.

Inga kommentarer: