onsdag 6 februari 2013

Vilar

Idag gick jag hem från jobbet redan vid halv fyra. Har jätteont i halsen och det värker i hela kroppen. Så nu ligger jag och vilar i soffan med datorn på magen och kollar på Uppvärmningen från gårdagens och dagens sändning från alpina VM. Det piggar iaf upp då jag stundtals inte kan låta bli att gapskratta.

Annars finns det inte mycket med detta som är värt att skratta åt. Är mycket irriterad över att jag inte kan träna nu när jag var inne i en sån bra träningsperiod. Dessutom har jag väldigt roliga planer inför helgen så jag vill inte att den här jävla sjukdomen ska förstöra det.

Det känns som att jag har varit mycket sjuk under det senaste året och varje gång har det varit när jag har som mest att göra på jobbet. Jag tror inte att mitt immunförsvar tycker om stress.

1 kommentar:

Karin Malmlöf sa...

Jag tror inte heller att ditt (eller någon annans) immunförsvar gillar stress! Hoppas det går över supersnabbt!