söndag 24 februari 2013

Lots of fun

I fredags hade jag tänkt ta en lugn kväll hemma själv och gå och lägga mig tidigt. Istället blev det vin tillsammans med Sara och Angelica. Helt klart värt det även om det var lite jobbigt att ta sig till Gympozz på lördag morgon. Jag hade iaf tillräcklig disciplin att gå hem när de andra gick ner på stan.
 
Igår blev det ännu mer kvalitetstid med syster när hon och Wictor kom över till oss för en drink innan det var dags för bowling med pappa och Lotta och dessutom Lottas dotter och hennes kille. Marcus och jag lyckades vinna priset som bästa par och Marcus hade även den bästa serien individuellt.





Även idag har vi varit sociala när mamma bjöd på söndagsmiddag. Jag fick lite sommarkänsla då Lasse stod ute och grillade när vi kom. Det var underbart att känna grilloset. Det var lammkotletter som grillades och det var en riktig höjdare.
 
Nu har Marcus, Sara och Wictor åkt tillbaka till Uppsala och jag är själv igen. Försöker ladda inför en mycket händelserik vecka med bland annat jobb-utmaningar, after work gånger två och vasaloppsspinning.

Inga kommentarer: