söndag 13 januari 2013

Kalas-helg

Gårdagen började med två träningspass - ett spinningpass och sedan en timme på gymmet tillsammans med Marcus. Därefter var jag redo för två födelsedagskalas. Vi började med Carolina som fyllde 32 år i torsdag. Hemma hos dem var det fullt hus och många barn som höjde ljudvolymen rejält. Lite lugnare var det hos pappa som fyller år på måndag. Eftersom Sara och Wiktor är hemma i helgen passade vi på att fira honom igår. Det blev jättegod middag som sedan följdes av lite spelande. Med andra ord och Galenpanna blev det.

 
Dagens projekt är att städa bort julen och få bort packningen som legat mitt i vardagsrummet i två veckor. Men självklart görs detta samtidigt som jag har koll på Vinterstudion. Marcus har åkt ut till landet med hans pappa så jag slipper höra hans muttrande om all vintersport.
 
Jag började dagen med en kort promenad för att få njuta av det härliga vintervädret. Eskilstuna är iaf bra fint ibland.

 

Inga kommentarer: