onsdag 28 november 2012

Business woman

Idag höll jag mitt första anförande inför kunder. Jag har ju hållit i några workshops på kontoret men då har det bara varit inför kollegor. Men idag hade vi vår årliga Kunskapsdag som går ut på att vi håller några föredrag om nyheter inom skatt, redovisning och revision och bjuder på förtäring. Då tog jag och min närmsta chef tillfället i akt att informera om MyBusiness som är vår nya affärsplattform. Jag är så kallad "Champion" på kontoret för MyBusiness vilket innebär att jag till viss del är ansvarig för implementeringen på kontoret och även fungerar som lite support för både kunder och kollegor.
 
Det var riktigt kul ikväll. Jag har inga problem att prata inför folk men man blir ju alltid lite spänd precis innan man ska gå upp. Men det är en rolig utmaning och kul med lite varierade arbetsuppgifter.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Snart tar du över kontoret!!!!! Kram Tove

Anonym sa...

Du var jätteduktig,
säger mamma som var där....