söndag 7 oktober 2012

Söndag

Det har varit en mycket produktiv dag idag som avslutades med Él clásico hemma hos Peppe. Det var en mycket bra match men det är klart att man inte kan vara helt nöjd med ett oavgjort resultat på hemmaplan.

Jag började dagen med brödbak innan frukost. Bland det bästa med helgen måste vara frukosten. Jag älskar att kunna lägga ner lite mer tid och kraft på dagens första mål mat och sen även få äta den i lugn och ro under lång tid.

Jag har även hunnit med att packa ihop alla sommarkläder och istället plocka fram höst- och vintergarderoben, laga kalops till middag, byta ut knapparna i min nyinköpta jacka och förbereda mig för mitt livs första lönesamtal. Ibland är det skönt att bara vara hemma och ta det lugnt en lördagkväll. Kan inte minnas när jag senast fick så här mycket gjort på en söndag.

Inga kommentarer: