onsdag 19 september 2012

Vintrampare

Vi hade en underbar eftermiddag på vingården i lördags. Ägaren gav oss en guidad tur bland vinrankorna och vi fick även besöka deras vinkällare. Självklart blev det också vinprovning innan vi fick trampa vin som vi misstänkt hela tiden. Det var väldigt roligt, men jäkligt jobbigt.

 
 





Självklart fick jag även lov att köpa två flaskor av deras vin. Casal Pilozzo hette vingården och jag valde två röda viner, en merlot och en syrah. 

 
Det var en jättebra resa som gav väldigt mycket. Både när det gäller teambuilding, vi hade verkligen jättekul ihop och jag har skrattat mer än jag gjort på länge, och när det gäller själva konferensen. Vi har skapat flera nya projekt och jag har anmält mig till två av dem som jag verkligen ser fram emot att börja arbeta med. Men det får jag berätta mer om någon annan gång.

Inga kommentarer: