fredag 7 september 2012

Fredag kväll

Ikväll var Marcus och jag på bio och såg Snabba Cash II. En bra film tycker jag, men man blir ju inte direkt upplyft av att se den. Den är väldigt mörk och jag mådde iaf lite dåligt efter att ha sett den. Man jag måste nog ändå rekommendera den.


Nu börjar fredagströttheten ge sig till känna och det är snart dags för sängen. Men jag tänkte förbereda lite inför morgondagen först. Vi ska till Stockholm på inflyttningsfest och jag tänkte att jag iaf skulle ha bestämt vad jag ska ha på mig redan ikväll. Därför har jag precis testat alla klänningar jag har i garderoben och det var inte heller speciellt upplyftande. Ingenting sitter som det gjorde för några månader sen. Men det ger ju iaf mer motivation att fortsätta med Viktklubb och träning. Jag vet ju att det ger resultat. Jag har så mycket kläder som jag längtar efter att få sätta på mig om några veckor.

Inga kommentarer: